עיצוב משרדים

כמה פעמים שמעתם את המשפט "אין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני", זה נכון גם בעולם העסקים. כאשר אדם נכנס לבית עסק או משרדי חברה, כבר במבט הראשון הוא ייחשף למסר שיגדיר את מהות ואופי העסק או החברה. מחקרים מראים (גם את זה שמעתם לא פעם... אבל זה נכון) שרושם ראשוני בחלל נקבע סופית בין 7 ל- 90 שניות בלבד! אז כדאי לעשות רושם טוב.

חשוב שהמסר שעובר ישקף את הערכים של העסק, יתייחס לאופיו וישתלב במראה הכללי של משרדי החברה. עיצוב פנים היא דרך נהדרת להעברת מסרים ללקוחות ולמבקרים במשרד. בנוסף, על עיצוב המשרד להתאים למיתוג החברה ולצרכים השיווקיים שלו.

מקצועיות, רצינות, חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא הם ערכים שניתן להעביר באמצעות עיצוב משרד, ועל הקו העיצובי לשקף זאת ובו זמנית להיות מזמין, נינוח, מסודר ומסביר פנים.

אז איך מעצבים משרד ממותג שמשקף את הערכים של העסק?

* חלוקת החלל בצורה נכונה תנצל כל מטר בשטח המשרד בחוכמה. מעצבת פנים למשרדים ועסקים תדע לתרגם את הצרכים והדרישות שלכם מהחלל לתוכנית עבודה מקצועית שתפיק את המקסימום מתנאי החלל. עבודה עם מעצבת פנים לתכנון משרד תאפשר לכם להגיע לתוצאות מופלאות וליצירת חלל שמרדים ייחודי לעסק שלכם.

* אזור הלובי והכניסה הם הפנים של החברה ולכן חייבים להיות מעוצבים, מסודרים ומטופחים. גם אם מדובר בארגון שלא מקבל קהל, לאזור כניסה מטופחים ולובי מעוצב יש השפעה על העובדים שנכנסים בדלת כל בוקר. ארגון שמשקיע בנראות שלו הוא ארגון שמשקיע בעצמו, בעובדיו, מנהליו ומבקריו. המסר שעובר הוא של חברה מטופחת שמכבדת, משקיעה ומעריכה את עובדיה ולקוחותיה. חברה שיודעת להשקיע בעצמה תדע לתת חווית שרות טובה גם ללקוחותיה.

* בחירת הצבע הדומיננטי במשרד היא החלטה חשובה. מעבר לחיבור הצבע עם המיתוג חשוב לדעת אילו רגשות מעוררים בנו צבעים מסויימים ואיפה כדאי ורצוי להשתמש בהם ובתוך כך לאזן עם צבעים מרגיעים. בכדי להניע לפעולה או להעביר מסר נשתמש בצבעים המעידים על תכונות ספציפיות אותן נרצה להדגיש. לדוגמא: סגול משדר אמינות, ירוק ולבן משדרים בריאות. צהוב כתום ואדום הם צבעים מעוררים סקרנות ומושכים תשומת לב.

* יש הסבורים שסדר וניקיון לא קשורים לעיצוב, אבל ההפך הוא הנכון. עיצוב נכון של כל חלל מתחיל בתכנון על מנת ליצור סדר וארגון. חלל שאינו מאורגן היטב לא יראה מעוצב. עומס של חפצים ומכשירי חשמל יוצרים "רעש" בחלל ומקנים תחושת הזנחה, כך גם שולחן עמוס ניירת, פח מלא בזבל וריח רע. לכן חשוב לשמור על סדר וניקיון על מנת להעביר מסר נכון.

* במשרדים גדולים שכוללים מספר חללי עבודה, מומלץ שיהיה שילוט ברור המכוון לפינת הקפה, השירותים, חדר ישיבות או כל פינה אחרת שיכולה להיות רלוונטית ללקוח. לשילוט יש אפקט של רצינות, הוא מעצים את תחושת הסדר במשרד ומשאפר ללקוח להתנייד בקלות במשרד.

* גם במשרדים קטנים ניתן לעשות פלאים באמצעות הלבשת משרד, אופיס סטיילינג – המקביל להום סטיילינג. באמצעות צבע לרענון הקירות, שימוש בריהוט צבעוני ומזמין, וילונות וצמחיה שמכניסה חיים לכל סביבת עבודה.

משרד הוא הרבה יותר ממקום עבודה, זו סביבה בה העובדים שלכם נמצאים רוב שעות היממה, הלקוחות שלכם מגיעים לפגישות ושם מתבצעות גם העסקאות הגדולות.

 

תכנון ועיצוב משרד מודרני ועכשווי ישאיר חותם, יצור את הרושם שרציתם להשאיר ויגרום לעובדים שלכם להיות חלק מהעשייה של החברה.

 

1/11